با تو....
نوشته شده توسط : naz nazi


با تو این تن شکسته داره کم کم جون میگیره

آخرین ذرات موندن توی رگهام نمیمیره

با تو انگار تو بهشتم با تو پر سعادتم من

دیگه از مرگ نمیترسم عاشق شهامتم من

اگه رو حصیر بشینم اگه هیچ نداشته باشم

با تو من مال دنیام با تو در نهایتم

با تو انگار تو بهشتم با تو پر سعادتم من

دیگه از مرگ نمیترسم عاشق شهامتم من

با تو شاه ماهی دریا بی تو مرگ موج تو ساحل

با تو شکل یک حماسه بی تو یک کلام باطل

بی تو من هیچی نمی خوام از این عمری که دو روزه

نره تا غم واسه قلبم پیرهن عذا بدوزه

با تو انگار تو بهشتم با تو پر سعادتم من

دیگه از مرگ نمیترسم عاشق شهامتم من




:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 103
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: